Montag, 4. Oktober 2010

Hála...mindenért..a Tesomért is!!!!




A mai nap más mint a többi,hiszen egyetlen hugomnak ma van a születésnapja!Isten éltessen tesokám!Ö védje és oltalmazza minden utadat!Szeretlek!Hálát adok a te életedért is,azért mert vagy nekem és nem egyedüli gyermeke vagyok szüleinknek!!!
Nem csak a gyülekezetbe volt hálanap,hanem bennem is...ott szivem mélyén...a tegnap reggel mély álomból ébresztett rám a csergöórám...és ezt az éneket énekeltem"Hálát adok Uram az életért...",kicsit bántam hogy fölébredtem hiszen olyan jó volt ott az álomban együtt voltunk a nagy család és a "régi" gyülekezet Vajdahunyadon...(hiányoznak szüleim hiszen haza mentek,olyan jó volt együtt lenni)...ott a szívem legymélyén szerettem volna velök együtt ünnepelni,szüleimmel,tesokámmal,és az egész nagy családdal...talán ezért is az ez az álom...de ha már fölébredtem akkor hát az éneket egész nap dudorásztam,..és valójában sok okom van a hálára...mindazért amit az Úr adott nekem ebben az évben is.
Ez a vers van most a szivemben és tesokám tudom hogy te is elmondhatod ezt velem:
HÁLA
Uram,a szivem a háladalba fog,
Megköszönök neked minden napot,
melyen szereteted érezhetem,
minden parányi fényt az életen,
minden vígaszt sivatag út alatt
minden mosolygó meleg sugarat.
Vihart igérök bár a holnapok,
Te vagy ,ki a szivem biztatod.
Ha ma egy porszem terhet hordozok
Talán te holnap le is oldozod.
S hogy adjak hálát hogy Te szüntelen
amerre járok ott vagy velem.
Minden kicsiny madárka énekét
Minden bajt ,mely hozzád visz közelebb,
Minden egyes nyugalmas percemet,
tovasuhanó minden felleget,
cseppecske boldogságot,örömöt,
újjongó háladalba köszönök.
Minden egyes meleg tekintetet,
minden egyes virág hintö kezet,
minden testvérszivet,felémvetöt
közösen vivö,hordozó eröt...
Mind ezt az üdvöt itt és odafönn,
Köszönöm.Mindörökre köszönöm!
és titeket is megköszönök Istennek blogbarátaim és tetvéreim...hiszen ti vagytok a mosolygó meleg sugár...ti vagytok a testvérsziv mely felém is vetödik...köszönöm!

7 Kommentare:

Anna hat gesagt…

Boldog szülinapot kívánok én is.

Babi hat gesagt…

Köszi Tesó! Igen én is hálás vagyok sok mindenért érted is,szüleinkért is,családomért, persze a nagy családért is...mindent és mindenkit Istennek köszönök!

Gál Edith hat gesagt…

Boldog születésnapot kivánok!

anyu hat gesagt…

Mi is hálásak vagyunk Urunknak, hogy vagy, vagytok nekünk,legnagyobb öröm számunkra hogy a nagy családhoz tartoztok.Az UR áldjon meg drága gyermekünk/gyermekeink)Boldog szülinapot kivánunk anyu és apu

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

egyre ritkábban írsz, Marika...
örültem a bejegyzésednek, én is köszöntöm testvéredet!

iri hat gesagt…

Isten eltesse testvered!

Gyöngyi hat gesagt…

Boldog Születésnapot Babinak ! De jó hogy van egy ilyen jó nővére :) én is örülnék egy hugicának vagy egy nővérkének :) puszi nektek.