Sonntag, 10. Oktober 2010

Én is


dijat kaptam HildátólKöszönöm szépen!!!

Játékszabály:


1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.

2. A logót ki kell tennem a blogban.

3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam. (bocsi,de ez nekem nem nagyon megy)

4. Írnom kell magamról 7 dolgot, amit mások érdekesnek találhatnak rólam.

5. Tovább kell adnom 7 bloggernek.

6. Be kell linkelnem őket.

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjról.

érdekes dolog hogy a barátnömmel ezelött 2 hete arról beszélgettünk hogy milyennek is lát más valaki minket,aztán meg úgy öszintén elmondtuk egymásnak hogyan is látjuk a másikat saját szemünkel.Érdekes volt!Most meg ez a díj...
én is megkértem fiaimat hogy irjanak 7 dolgot róllam.Tehét azt amit mások mondtak rólam most azt irom ide(lehet hogy nem érdekes,de ez vagyok mások szemében):
1.Kedves vagyok
2.Finomakat tudok fözni
3.Kellemes a hangom
4.Nem szeretik ha kiabálok
5.Modernül öltözködöm
6.Meglehet bennem bízni
7.Az idömet jól betudom osztani
és még volt egy dolog ami nagyon tetszett amit Jonathán irt :"Köszönöm hogy a világra hoztál!"
Ma délután a családba irogattunk 7 dolgokat egymásról...jó volt kimondani hogy szeretjük egymást!
Mivel már sokan kapták e díjat már ezért minden egyes olvasomnak tovább adom aki még nem irt magáról.A lineklés nekem nem nagyon meg,nézzétek el nekem.
Köszönöm hogy játszodhattam!

2 Kommentare:

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

te tudsz kiabálni is???
szerintem nem, olyan kellemes a hangod:P
vagy akkor az nem kiabálás:D

Abigél hat gesagt…

szóval más anyuka is szokott néha kiabálni!ez megnyugtató...
he-he:)