Montag, 18. Oktober 2010

-(vonalka)

-...ha a temetöbe végigjárunk a sírköveken is megtaláljuk ezt a vonalkát,a születésiév és az elköltözési év között...ennyi az élet...belefér ebben a -(vonalkában)...10,50,80 vagy több év...összetömörödik ebben-...de ez a kis jel- annyimindent magába foglal,emléket,érzelmeket...mostanában sokszor elgondolkozok ezen...az élet egy -?...lehet minusznak is értelmezni?...én nem szeretném ha -(minuszban )élnék,hanem +ban,ha van összeköttetésem Istennel akkor a - ból + lesz...a negativból pozitiv...érdemes pluszban élni...meglátni és észrevenni a jót ami ér...nem csak a roszat...és akkor a kis apró örömök olyan naggyá válnak hogy a nagy gondok eltünnek...na,lehet nem nagyon értelmesen irtam le a gondolataim de remélem mégis érthetö.

Az én életemböl pár "pillanat" az elmult napokból

-(minusz)nak lehetet volna számitani hogy péntek,szombat vasárnap dolgoznom kelett,de + volt hogy a fiuk egyik barátnömnél voltak péntek,szombaton mi pedig kettesben lehettünk péntek este:)

- hogy fáradt voltam és kevesebbett lehettem vasárnap a fiaimmal de+ hogy az apukájokkal lehettek csak ugy ök "férfiak" és ez olyan jót tett nekiek

és még egy gondolat ami tetszett a Gyökössy könyvéböl:

"Tudjuk-e,ki a legközelebbi felebarátunk?Ki az,akinek mi vagyunk,vagy legalábbis kellene hogy legyünk az irgalmas samaritánusa?Ki is az,aki legközelebb van hozzánk,és akivel gyakorta mégis idegenül,furcsán,értelmetlenül bánunk?!Akiröl sokszor tudomást sem akarunk venni-pedig ö létezik!És méghozzá milyen közel él hozzánk!Közelebb mint az édesanyánk.Közelebb,mint a párunk vagy a gyermekünk.

Söt:közelebb,mint saját testünk!Ki ez?Lelekünk árnyéka.Lelkünk sötét tetvére,fivére vagy növére.És bennünk lakik,leges-legbelül!Kiirtani nem lehet.

Mit tegyünk hát sötét felebarátunkkal?el kell érnünk hogy hüséges "háziállatunk" legyen.

Ismerjem el,aztán ismerjem be,hogy ez is én vagyok!-Majd ismerjem ki ,hogy megtudjam szeliditeni.Elöször ismerjem el,hogy van árnyékom ,és hozzám tartozik.

Ha te is békében akarsz élni és szolgálni,fogd meg a kezét a benned lakozó sötét felebarátodnak és vidd oda Jézsu Krisztushoz!"

Áldott hetet!!!

7 Kommentare:

Monika hat gesagt…

Hmmm! Milyen értékes gondolat ez az évszámok közötti vonal....! Csodás számomra,nagyon megérintett,köszönöm!!!!
Én úgy értelmezem,hogy ez a vonal a születésemtől a halálomig,ez egy ÚT. Út,amin végigvezet a Mindenható Isten, az Ő kezét fogva ,mint egy kisgyermek járom ezt a vonal-útamat a mennyei Atyámmal.:)

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

nagyon tetszett nekem ez a bejegyzés!

Abigél hat gesagt…

Áldott hetet neked is,pihend ki a vonalkás részt is:)

Magdi hat gesagt…

sok +++ot neked:)))

rebeka hat gesagt…

Koszonom irasodat, elgondolkozom en is sokszor az eveken, ami elmult tudjuk es milyen jo ,hogy ami elottunk van az mind ISTEN kezeben van.Legyen sok aldasban reszetek.

marika hat gesagt…

köszönöm nektek!Én is kivánok nektek sok +++!

Zsuzsa hat gesagt…

Azért, mert nem nagyon írok, sokszor eszembe jutsz! Kívánok áldott hétvégét nektek!