Dienstag, 26. Mai 2009

Élünk...vagyunk


Nálunk vakáció van ezen és a jövö héten is.A fiuk persze élvezik,hiszen jó meleg van,lehet kerékpározni meg focizni a nagytatával.Jonathán is kihasználja az alkalmat hogy több idödt töltsön a barátjával is,aki a melletünk levö házban lakik.Christiánnak nem mindig tetszik ez,hogy a nagy testvére nincs vele,de azért ö sem unatkozik,a tatával játszik....még sakkozni is megtanult.Vasárnap kért hogy játszodjak én is vele ....hát mit mondjak,én sem tudok olyan jól,de a kicsinek jobban ment a kis esze,ugyhogy jól megvert.Azt mondta a mi családunkban te játszol legroszabbúl.Na ez van:( Magyarországon meg Romániában már várják a gyerekek a nyáriszünidöt...itt julius 30 ig erre még várni kell.
Igy vagyunk...ha valakit érdekel:)Jó éjt!

7 Kommentare:

iri hat gesagt…

Mar ereztem hogy vakacioztal itt a blogon.Ha olyan keson kapjak a vakaciot mikor kezdodik az iskola?

Kriszta hat gesagt…

nagyon is érdekel:)

Betti hat gesagt…

Hát persze, hogy érdekel. :)

Nelly hat gesagt…

Még szép, hogy érdekel :) kellemes és hasznos időtöltést a gyerekeidnek, neked pedig fejlődést a sakkban :)

marika hat gesagt…

Iri,az iskola itt is szeptember 14 én kezdödik:).De az tanévfolyamán több kissebb vakáció van,kb. minden 6 hét után van 1-2 hét vakácio.

marika hat gesagt…

köszönöm az érdeklödést:)Kriszta,Betti,Nelly!

Kiss Judit hat gesagt…

én is szoktalak olvasni.
különösen tetszenek a versek és a régi énekszövegek amiket beírsz.
igaz, hogy nem ismerjük egymást, a szüleid viszont ismerem.