Montag, 4. Mai 2009

A Hunyadiak találkozója

Nem lehet azt szavakban elmondani amit ott éreztünk,átéltünk...tényleg ugy tünt hogy ott folytatjuk ahol ezelött 20 évvel abba hagytuk...ott nem volt baptista,pünkösdista,szabadkeresztény,katólikus...ott csak testvérek voltunk az Urban,annyi szeretetett tapasztaltunk,...búcsuzáskor valaki azt mondta olyan jó érezni és tudni azt hogy tartozol valahová...ott egyek voltunk...mindenki tárt tarokkal volt fogadva...most eszembe jutott amit Nagy Ernö emlitett a prédikációjában...egy Cincis(ez egy tó Hunyad közelében) fürödtünk és egy felhö volt mindig felettünk(a Kombinát füstje):))...jó volt érezni és látni azt hogy az alap az megmaradt bennünk...a képeket amit az elözö bejegyzésemhez mellékeltem,ott ahol 7 en vagyunk rajta a kereszt elött,azok együtt keresztelkedtünk ezelött 24 évvel...olyan jó volt újra találkozni...vasárnap a gyerekek anyáknapja lévén felköszötötték az édesanyákat...olyan aranyosak voltak...megható volt nekem a Julia verse...Julia egy 16 éves lány akinek menrég levágták az egyik lábát,aki már nem hall,tolószékben ül...de olyan vidámság árad belölle...édesanyának egy verset irt...amit fel is olvasott...megkönnyeztem...csodálom az az eröt és erös hitet amit ö és szülei árasztottak...imáimban hordozom öket...jó volt együtt énekelni hogy "Áldott legyen a frigy...."ott nem voltak határok...valaki azt mondta remélem a következö találkozóig nem várunk 20 évet...és is remélem....köszönjük mindazoknak akik rendezték e találkozót ,köszönjük idötöket,fáradságotokat!Legyetek áldottak!!

4 Kommentare:

Babi hat gesagt…

Én is hálás vagyok az Úrnak hogy olyan sok testvérrel találkozhattam,persze nekem az volt a legjobb hogy Te is kedves tesó ott voltál!Felejthetetlen alkalom !....

Budai Evódia hat gesagt…

de jól nézel ki...jó néhány ismerőst felefedezni a képeken:) örülök, hogy itthon voltál és jól telt. valahogyan kellene már mi is találkozzunk!:)

marika hat gesagt…

Köszönöm nektek!:)
Tesokám és is örültem hogy együtt lehettünk!:*
Nem voltam otthon:))de otthon éreztem magam hiszen az otthoniakkal voltam együtt!na....remélem megereted:))es igen jo lenne talalkoznunk Evódia:)

Nelly hat gesagt…

Nekem is élmény volt ott lenni vasárnap délelőtt, találkozni veled és a többiekkel :) habár én nem vagyok hunyadi - de kihagyhatatlan volt az alkalom, mivel a szüleimnél voltam és ők pedig közel laknak ahoz a táborhoz!