Donnerstag, 21. Mai 2009

Gondolatok

Ma ez az ének van bennem:
"Szívetek ne fájon ezen megnyugodjon,
Elmegyek fel,oda fel,az Atya szívére ,ugy vágyom.
Sebeim megmutatom,kebelén megnyugoszom.
Az Atyám házában ott,ime sok hajlék vagyon,
Elmegyek elkészitem és újra majd eljövök tiértetek,
Hogy ahol én vagyok ti is én velem mindnyájan ott legyetek."
Milyen csodálatos ez a tudat hogy Jézus elment hogy helyet készitsen nekünk,hogy vele lehessünk.De az is vigasztaló hogy nem hagyott egyedül hanem elküldte Isten az Ö Szentszellmét hogy velünk legyen.Olyan jó hogy fölkiálthatunk újjulásért,esöért,ébredésért!Egy nekem kedvenc versemet irok most le.
ADJ URAM ESÖT
Kiszáradt rögök,göröngyök,ágaskodnak
mintha a nyakukat nyújtogatnák,
feletük elúszó,víztelen felhö után.
Itt,ott egy lézengö ifju,céltalanul,
a torkuk kiszáradt,kutatnak,
nem is tudják hogy mi az a mit kivánnak.
Szomjasan,közömbösen,mégis
valami jobb után vágynak.
Odább idösebbek vitatkoznak,valakiket
okolnak,hogy már olyan régen nem volt esö.
A levegö tikasztó,
Még a hívök is kételkedni próbálnak,
ahelyett hogy imádkoznának.
Szomjas a föld,a szív,az esö után áhitozik.
Hol vagytok Illések,miért rejtöztetek el az emberek elött?
Legyen elég már a száraságból!
Jöjjön az áldást hozó mennyei zápor.
Adj Uram esöt,hogy szét olvadjon a rög
meg ellened ágaskodik hitetlenül.
Legyen ébredés a száraság helyén
A szív hadd teremjen áldott gyümölcsöt
Istenem ,ehez Te küld el az esöt.
Jertek Illések,drága testvérek,
imádkozzunk ébredésért,áldást,békét
termö áldott Szentlélekért!
Csak bátran ne hitetlenkedjetek
Nézzetek fel,mert megláltjátok az
égen a tenyérnyi felleget.
Esöt ad az Úr,sokat,meleget,csak
tárd ki elötte egészen szomjas szívedet
Ö ad esöt és kegyelmet.
Mig ezt a verset tippeltem,kint megindult az esö:)...kivánom hogy az következö napokban is húljon az áldás esöje mindanyiunkra.Azokra is gondolok akik a Hargitára mennek!
Szép és áldott estét!

7 Kommentare:

Györgyi hat gesagt…

Komoly ez a vers,és sokat mond.

marika hat gesagt…

igy van!Üdvözöllek Györgyi oldalomon!:)

iri hat gesagt…

Ugy van ez,nem tudok a szaraz kiszikkadt foldre nezni hogy azonnal ne parositsam a lelkekkel,a kiszaradt vagy az elveszettekkel.

Gyöngyi hat gesagt…

Ahogy megláttam ezt a verset azonnal a Pali verse jutott eszembe, hirtelen azt hittem hogy az.Ez is szép.

marika hat gesagt…

melyik versre gondolsz Gyöngyi?

Gyöngyi hat gesagt…

Hát arra hogy: Fohász esőért ahhoz aki a szélnek súlyt szerzett.

marika hat gesagt…

jaaa:)