Sonntag, 10. Mai 2009

Hazám,hazám,te szép hazám....


oly gyakran emlegetlek én....
Már egy hete annak hogy volt a Hunyadi találkozó,de még mindig anyira elevenen él bennem mindaz amit ott tapasztalhattam...újra viszont látni régi ismerösöket,...A. azt mondta nekem(akit 10 éve nem láttam),de jó újra látni téged,te voltál(még van 2 bátya)a mi pót anyukánk:),színes ceruzáinkat szépen elosztottad és mindegyiknek vagy csillagot,vagy más valamit ragasztottál rá hogy tudjuk melyik melyiké...hm....hogy mire emlékezenk...C. meg hogy türelmesen leckéztem velök...hát igen....ma már saját fiaimal leckézek:)...meg olyan jól esett a Tábortüznél szotyizni meg "Eugenia"t enni...lehet ez nektek nevetséges de ez is hozzá tartozott ahoz hogy "otthon" érezzük magunkat.
Ma újra egy kis hazait ehettünk,hiszen megérkezet apukám hozzánk és hozott,zakuszkát,meg vinettát,a fiuknak pedig mindig "Pufuleti" kell....de csak olyan amiben van kis meglepetés...jaj,olyan finom

Ma meg anyák napja is van....gyönyörü virágcsokrot kaptam(majd teszek föl képeket).Meg a Zilahi Nöikonferenciában is belehallgattam...szóval igy telik a mai napom...nekem tetszik...élvezem!

Legyen nektek is egy áldott szép vasárnapotok!

A képen apukám van:)

Keine Kommentare: