Dienstag, 12. Mai 2009

Lomtalanitás

Miert van az hogy az évek során anyi,de anyi mindet gyüjtünk????Mi 15 éve vagyunk házasok,3szor költöztünk,és ma a pince tele van mindenféle dobozokkal,gyerekek játékaival,stb....vannak ám olyan dobozok amiket az elsö költözéskor becsomagoltam,és minden további költözésnél tovább vittük....de soha nem használtuk azt amit tartalmaz.
Ez igy már nem mehet tovább,ugyhogy kedvesemmel a tegnap neki fogtunk lomtalanitani.Nemcsak a pincét hanem a lakásba is vannak olyan tárgyak aminek semmi érteleme nincs,anyi ruha amit már évek óta nem vettnk magunkra,de ott van a szekrénybe...eszembe jutott egy érdes adás ahol egy nö aval foglalkozik(pénzt kap ezért:)) hogy haza megy a családokhoz és segit nekiek a lomtalanitásban.3 dobozt készit elö:Az elsöbe olyan dolgokat tesz belle amit már több mint 2 éve nem hasnáltak,a ma´sodikban olyan dolgok amik valakinek örömöt lehet szerezni,a harmadik meg olyan dolgok amiktöl még nem tud megválni a személy.Próbáltam én is egy kicsit e 3 kategoriában helyezni azt amit kezembe vettem....na,volt ott ám elég ami évek óta nem volt használva...aztán a balkon is kiürült,lehet élvezni a virágaimat,a padot,az asztalt,...szóval igy vagyunk...
Aztán gondolkoztam hogy szivemben ,életemben is jó lenne egy ilyen lomtalanitás...mit nem használtam már évek óta? vagy mi az amitöl még nem tudok megválni?Gondolkodom és fohászkodom az Urhoz,hogy örizzen meg attól hogy a sok hasztalan dolog nehogy eltakarja azt ami fontos,ami szép bennem.
"Uram hatalmas mühelyedben
egy kis darab agyag vagyok.
Mely már járt Mesteri kezedben,
újod nyomot hagyott az agyagon
Polcon heverö,agyagdarab
Melyet szent kezed félre tett.
Valmi okból formálhatatlan
Mert nagyon engedetlen lett,azt hiszem,
ó szánj hát meg,végy kézbe újra,
Tudom hogy nincsen édemem
Édesatyám kegyedben bízva
itt vagyok formálj engem bárminek."

2 Kommentare:

iri hat gesagt…

Bizony hozzank is johet a lomtalanitas,minden szempontbol.

Nelly hat gesagt…

A gyűjtögetési hajlam nálam is elég erős :) de van nekem egy aranyos kedvesem, aki segítségemre van, hogy mihamarabb megválljunk a nem használt dolgoktól!