Freitag, 29. Mai 2009

Miért?




olyan kedves nekem ez a nyakék és a gyürü?Szivesen hordom...de miért?mi a szimbóluma?Lássám rájösztök?


És mivel junius 1 gyereknap...szeretettel gondolok gyerekeimre...de minden egyes gyerekre is....mindig is szerettem a gyerekeket,mindig is volt egy kisbaba ölembe,akik babusgathattam.Ha ma gyerekeimre nézek,látom hogy olyan hamar repül az idö,és anyi perc van amit elmulasztunk hogy mondjuk nekiek hogy szeressük,és hogy fontosak nekünk.Velem is megtörténik hogy anyira lefoglal a mindennapi munka hogy gyerekeimre nem szánok idöt.Bölcsességre van szükségem jobban beosztani idömet,mindenre és mindenkire.


AZ ALKALOM


Jön...elmegy...többé nem látod soha.


Szobádban szál mint csillogó madár...


S ha nem csukod be jól az ablakod,


Huss,oda fönn a hét magasban jár.


Úgy csillan meg,mint napfelkeltekor


a réten csillogó gyémátszemek...


S ha meg nem látod,percek múlva már,


füszálokon már csak fájó könny remeg.


És neked már csak fájó könny marad,


befátyolozni,vétked,vak szamed.


Nem adtad...akkor most már nincs kinek


Nem tetted...akkor most már nem lehet.


Magamnak és minden szülönek azt kivánom hogy ne halaszunk el egy alkalmat sem.


És a gyerekeknek:BOLDOG GYERMEKNAPOT! kivánok(szerintem mindenki gyermek akinek még a szüleje él):))

7 Kommentare:

iri hat gesagt…

Matka gyuru,nyaklanc?

Kriszta hat gesagt…

szerintem a férjedtől kaptad:D:D
és olyan szépen leírtad ezt a bejegyzést:)

marika hat gesagt…

ok, a férjemtöl kaptam de nekem személyesen van egy szimbóluma ha figyelemmel megnézizek a szivet meg a kövecskéket a gyürün:)

Budai Evódia hat gesagt…

két kicsi kő: két gyerek. nagy kövecske a férj. ezek a gyűrű szimbólumai. a két kis szív pedig a nagy szívben:három szív. na, nem ismétlem el. ugyanaz, mint az első. Örülök a kedves családi harmóniának...becsüljük meg, mert nagy érték! ugye nyertem?:)

Hilda hat gesagt…

szerintem eljegyzési ajándék . A két kisszív tivagytok , a nagyszív az Isten . Lesztek ketten egy testé :D

marika hat gesagt…

Szép az ötlet Hilda:)
DE....EVÓDIA igen,nyertél:)))Én se irhattam volna jobban:)

Budai Evódia hat gesagt…

jaj de jóóóóóóóóóó:)
na, akkor tényleg hasonlítunk:)