Mittwoch, 6. Mai 2009

Mivel itt vasárnap anyáknapja


az egyik kedvenc anyáknapi versemet irom le.Anyukámnak!!!(igaz az idén húgom már elmondta neki mindkettönk nevében).

Édesanyám keze

Dénes Erzsébet verse

Jó Anyám kezén nincs ékkö,nincs híuság

Anyámnak keze olyan mint az imádság.

Volt egyszer puha,keskeny,fehér,

De küldtek neki engemet.

S anyám keze azóta értem lett dolgos,

igénytelen,szerény,mint

egy karély áldott kenyér.

Ha mégis megpihenhetett,

egymásra feküsznek kezei az ölében.

Én vigyázva hogy észre ne vegye

csak nézem,nézem...

Nyugalom,derü,mosoly,

tiszta szent béke nevete a kezén

Munka adta barázdái közt.

Áldás van írva az anyám kezében

Érzem:mikor ajtómon reggel kilépek

és útánnam int:

"Eredj fiam a Jézus nevében."

és kezéböl erö sugárzik.

Cicomázni,mutatni nem szereti.

Idegenek elött rejtegeti.

Ha mellette sok kényes kéz virágzik

Az övén nincs ékkö,nincs híuság

Anyámnak keze olyan köztük

mint az imádság.

Szeliden,tisztán,melegen ragyog.

Jó anyám kezéért az Úrnak

adóssa vagyok.

U.J.

Ez egy kedvenc képem anyukámról:)

BOLDOG ANYÁKNAPJÁT!!!Mindent köszönök!!!!

2 Kommentare:

Kriszta hat gesagt…

szép a vers:)
és édesanyád nagyon fiatalos nagymama:)

iri hat gesagt…

Alairom,de megvallom oszinten,hogy errol az anyaknapjarol csak miota megtertem hallottam,errefele csak a marcius 8-at unneplik.