Mittwoch, 20. Mai 2009

Mivel


holnap Áldozócsütörtök,és egyben APÁKNAPJA:),pár idézetet irok ide:

"Egy szeretö édesapa,aki várni túd,aki agodalmaskodik,aki tanácsot ad és együtt érez,az a legnagyobb ajándékokhoz tartozik,amit a Jó isten adhat nekünk."Richard .L Evans

"Nem az a fontos hogy milyen ember volt az apám,hanem az hogy milyennek marad ö az én emlékezetemben."

"Mikor apa leszel,akkor érted meg hogy halandó vagy."Paul Auster

"Egész életemben attól féltem hogy olyan legyek mint az apám.Most olyan vagyok mint ö,és ez nem is olyan rosz."Manfred Krug
Jelenleg most itt van apukám nállunk,élvezem társaságát,de nemcsak én hanem fiaim is.
A fiaim apukájokért hálás vagyok!Mert van Ö nekem!Mert az enyém!
BOLDOG APÁKNAPJÁT DRÁGÁIM!!
Minden édesapának Boldog apáknapját!!!

6 Kommentare:

Maresz hat gesagt…

Az Úr áldja meg édesapádat és kedves férjedet is!

Babi hat gesagt…

Itt ma ünnepeltük az iskolába apák-anyák napját szép volt hogy nem csak az anyák voltak köszöntve hanem az apukák is.Boldog apák napját kívánok én is apunak!

iri hat gesagt…

En nem is hallottam mostanig az apaknapjarol,de azert kuldom jokivansagom.

marika hat gesagt…

köszönjük!!Átadtam a jókivánságokat!:)

Budai Evódia hat gesagt…

köszi az idézeteket, jól jött:)

Nelly hat gesagt…

sok áldást az édesapáknak!