Sonntag, 29. November 2009

Advent 1 vasarnapja 2009

...a karácsonyi piac(igy nevezi öket a német)ok megnyiltak...narancs,fahéj illat terjed...valahogy sehogy nem voltam adventi hangulatba...szombatra Jonathan lázasodott be...a fiuk szombatonként váltják egymást...most ez van...aztán engem is levert a virus mégis csütörtök,pénteken munkába is voltam...szombaton már mintha jól esett hogy Jonathan lázas igy én is itthon maradthattam...igy közeledett felék a vasarnap...szombaton karácsonyi énekeket halgattunk...aztán vasarnap meggyujtottuk az elsö gyertyát...és ugy lassan kezdtem én is Adventet ünnepelni...a mai nap csucsa számomra a délutáni istentiszteletek élö közvetitések voltak.Ezen az úton is megköszönöm nektek ZILAHIAK és ARADIAK !!!Az Úr áldjon titeket.Olyan jó volt a zilahiakkal együtt énekelni és a szolgálatokat hallgatni.Áldottak vagytok ti ,hogy vagytok egymásnak!Aztán az aradiakhoz "mentem"...a fiatalok szolgáltak,de olyan ügyesen,...szépen énekeltek és anyi bizonyságtevés hangzott el...öröm volt titeket halgatni és látni...aztán a jelenet amit elöadtak az nagyon tetszett,érdemes visszanézni.Köszönöm nektek!Köszönöm hogy áldottá és teljessé tettétek e vasárnapomat!Az Úr áldjon titeket!

4 Kommentare:

rebeka hat gesagt…

GYogyulast kivanok szamotokra es aldott varakozasi unnepet, amikor a gyertyakat meggyujtjatok, gondoljatok reank is.Puszi nektek.

marika hat gesagt…

köszi!Sokszor gondolok rátok!Puszi nektek is!

Gyöngyi hat gesagt…

http://www.ustream.tv/channel/kbgy
ezen a csatornán Kecskemétről Mike Sámuel szolgálatát is láthatod :)
Azt kívánom, hogy Megváltónk sebeiben gyógyuljatok meg. Legyetek áldottak.

Budai Evódia hat gesagt…

úgy élvezem az ünnepi hangulatot mindig nálad.. szóval akkor te is ott voltál az imaházban vasárnap?:)