Mittwoch, 25. November 2009

Johanna kérésére:)

kérdezte ha megvan-e nekem ez az ének...hát hogyne:))...egyik kedvencem!
Én nem tudom mit akarsz én velem,
Én nem tudom mi a terved velem,
Én nem tudom hová küldesz Atyám
Én nem tudom mit bízol még reám.
KAR:Csak azt tudom hogy te nagyon szeretsz,
Hogy értem állt Golgothán a kereszt
Csak ezt tudom és az elég nekem
Vezess,szeress én drága Mesterem.
Én nem tudom lelked merre vezet
Én nem tudom jövöm mit rejteget,
Én nem tudom hogy milyen próba vár,
Én nem tudom,de Te tudod Atyám.
----
Én nem tudom hogy milyen lesz az út,
Én nem tudom azt sem hogy hová jut,
Én nem tudom,de nem is kérdezem
Tudja Atyám és ez elég nekem.

4 Kommentare:

Maresz hat gesagt…

Szép ének:).

Magdi hat gesagt…

de szeretem ezt az éneket:)

Mamádnak pedig így utólag is Boldog Szülinapot:)nagyon illik rá az a vers:)

Johanna hat gesagt…

Koszonom :)

rebeka hat gesagt…

Szep ez az enek, nekem eszemben juttatja aposomat(nagyon szeretett engem),amikor az utolso honapjaiban a betegseg miatt inkabb otthon maradt ,mert nem tudott imahazban menni, ezt az eneket kert meg ,hogy leirjm, aztan sokszor hallottam enekelni halkan a szobajaban.
Nem tudjuk milyen lesz az ut, de vigyazzunk es imadkozzunk.Puszi nektek.