Donnerstag, 12. November 2009

...


Itt N.o.ban már 2 napja a hirekben majdnem csak erröl beszélnek...egy fiatal ember 32 éves,a Németnemzetközi foci csoportnak a kapusa ,öngyilkos lett(vonat elé dobta magát).Ezelött 3 évvel meghalt egy kislánya 2 évesen,szivbetegségben.Ez nagyon megrenditette öt...aztán depreszios beteg volt...ezt sikerült neki eltitkolni...senki sem tudott erröl,csak a felesége...nagyon félt attól hogyha ez kiderül akkor oda a karier,meg talán a kislányt akit ezelött 8 hónappal örökbe fogadtak,mégse maradhat nálluk...mindez anyira eröt vett rajta hogy nem látott más kiutat...Most az emberek kérdezik hogy lehet az hogy nem vették észre azok akik közel voltak hozzá,a sportoló társak???....Kérdések amik most derülnek fel...

Sajnos,de ez nem valami új...itt nagyon kedvesek az emberek,anyiszor elhangzik:köszönöm,tessék,szivesen,stb....meg a kérdést is felteszik egymásnak:Hogy vagy?De...a válasz már automatikusan jön hogy:kösz,jól.Aztán mosolyogva továbbmennek...nem is igazán érdekel senkit a válasz...csak hát ez igy illik...mindenki a saját szerepét szépen lejátszodja...jaj,csak nehogy észre vegyék hogy nem vagyok rendben,hogy van valami gond...ebben a világban élünk...és ha nincs amibe kapaszkodni,ha nincs az életem egy biztos talajra épitve,olyan hamar felborul...

Ez az ének csendül fel bennem:

Ugy kellene egy új dal,

Úgy kellene egy jó hír,

Ki hozza el,ki adja át

Mindennütt emberek várják.

KAR:Jaj nekünk ha helyettünk

A kövek beszélnek.

Tudd meg hát hogy szeret az Isten

Hidd el hát,hogy szeret az Isten

Ha tudod és hiszed,itt az idö

Alakisd át az életed.

Ugy kellene egy jó szó

Ugy kellene egy jó hir

Ki mondja el,ki adja át

Mindenütt emberek várják.

------

Mert bennünk van a jó szó,

És ismerjük a jó hirt

Ki mondja el,ki adja át

Éhesen,szomjasan várják.

Még sokan vannak akik nem tudják hogy szereti öket Isten,ugy amint vannak!Nyitott szemre,fülre és szivre van szükségem nekem is...ma is...

5 Kommentare:

kása andrea hat gesagt…

Sajnos egy pár évvel ezelőtt a férjem családjában is felütötte fejét a depresszió, meg itt is találkoztam vele, mióta gondnokok vagyunk...én addig csak hallottam róla, de most azt mondom, hogy ez a legrosszabb betegség ami létezik...és ezek az emberek megtért emberek, mégis erőt vett rajtuk, a sátán nagyon erősen dolgozik azon, hogy Isten gyermekeit kiragadja a kegyelemből...

Tündi Daika hat gesagt…

ugy orulok, hogy leirtad ezt az éneket. Mikor a VAjdahunydiak Brassoban voltatok, ezt elénekeltétek talán 2x is és az a mondat maradt meg, hogy a kovek beszélnek. Igazán én ezzel az énekkel tudtalak beazonositani annak idején:) Hát adja az Ur, hogy készen legyünk, nehogy a koveknek kelljen helyettünk beszélni.

Budai Evódia hat gesagt…

én Amerikában buktam ki a "hogy vagy" kérdés semmitmondó köszönésformán... megszoktam én, hogy ismerősnek ezt mondják, de minden boltban megkérdezik a pénztránál: hello, how are you today..
egyszer megálltam és elkezdtem válaszolni a hölgynek, hogy tudja? nem olyan jól vagyok ma. hogyismondjam... elég sokan bámultak rám, de nem az akcentusom miatt:)

Anonym hat gesagt…

hat, hogy te is ismered ezt az eneket???
van-e neked hozza kotta is, vagy meg van-e mp3 formatumba?
üdv waban

marika hat gesagt…

hogyne ismerném:))Nekem kedvenc énekem,csak sajnos nincs se kotta se mp3 formátumom hozzá:(...már én is kerestem de nem találtam rá!Üdv. a blogomon ismeretlenül is:)kedves anonymus!