Donnerstag, 5. November 2009

Hála mindenért

Christián jobban van,a tegnap már iskolába volt...már nagyon várta ,olyan boldogan jött haza hogy a tanitónéni azt mondta neki hogy nagyon örül hogy jobban van és hogy hiányzott neki,meg is ölelte ezt nagyon élvezte az én kisfiam:)
Van újabb pót tata és mama:),az Ildikó(róla már irtam,mellrákos volt,de átvészelte),a férje már nyugdijas,és elválalta a János hogy elmarad a fiukkal,a tegnap volt az elsö nap mikor együtt voltak...élvezték a fiuk,én is örülök neki hogy jól elvannak és a magyar nyelvet is gyakorolják:)...mire haza jöttem a munkából az én kisfiamat elaludva találtam a földön:))...na,szóval igy vagyunk...

3 Kommentare:

kása andrea hat gesagt…

nagyon drága...

Sanyi hat gesagt…

Űdvözöljűk a pót Tatát és Mamát. Jó egészséget kiván Tata és Mama

Magdi hat gesagt…

örülök veletek:)