Montag, 16. November 2009

Az életben




sokszor történnek furcsaságok,vagy olyan helyzetek amit nem lehet elöre kieszelni.A tegnapi nap is egy ilyen kicsit"furcsa"eset volt.Több évvel ezelött volt egy kis csapatunk 3 hazaspár,gyerekek...sokat találkoztunk,együtt imadkoztunk,énelkeltünk,tanulmányoztuk a Bibliat,kirándultunk,stb...ezelött kb.4 évvel az egyik házaspár elvált...ez nekem személyesen nagyon fájt,próbáltam segiteni...de sajnos igy döntöttek,vagyis inkább a nö ugy döntött hogy ö inkább férje nélkül szeretne tovább élni...a gyerekeket is magával vitte...a férj nagyon nehezen viselte ezt az álapotott...kedvesemnek a legjobb barátja H...miutan elvaltak akkor is ök sokszor találkoztak ,sokat beszélgettek...a növel minden kapcsolat megszakadt köztünk...a férj harcolt több mind egy évet azert hogy a nö vissza jöjjön...de ez nem igy sikerült...ö akarta élni az életet,bepótoni amit elhalasztottt(igy gondolta ö)...aztan ez az álapot majdnem tökre tette öt(a férfit)...de Istenben való hite volt az ami eröt adott neki...ujra és ujra...felállni és tovább menni...ma van egy uj élettársa és a tegnap voltak együtt legelöször nállunk...kicsit furcsa volt...a nöt nem ismertem...egyszer láttam futtában...de azért nagyon örülök annak hogy jól elbeszélgettünk...mikor megérkeztek ,mivel itt az a szokás ,puszi-puszi...én is igy köszöntöttem öt...kicsit idegenkedett...aztán mikor elbucsuztunk már nem csak puszit kaptam hanem magához is ölelt...örültem...mindig igy történik ez nálunk,a vendégeink jól érzik magukat nállunk...ebédre voltak meghiva...nem akartak tul sokat maradni...de...mégis este fél 10kor indultak el haza felé...a nö nem ujjászülettet hivö...sokat beszélgettünk...ugy éreztem egy uj baratnöre talált bennem...mindent megfigyelt,hogyan élünk,hogyan viselkedünk...a végén azt mondta milyen jó nektek hogy fiatalon egymásra találtatok...valójában...jó...kegyelem ez...


Ezt a gyönyörü virágcsokrott kaptam töllük...a tök pedig az én dekoráciom;)

2 Kommentare:

Johanna hat gesagt…

Felette nagy titok, a hazassag. En is sokszor elgondolkozom, hogy nem a mi erdemunk, hogy az Ur megorizte hazassagunkat, es boldog hazassagban elhetunk. Nekem is nagyon faj azok sorsa akik elvaltak. Imadkozzunk erettuk. Szep a dekoraciod, es a virag. Kivanok jo hetet Isten aldasaval.

rebeka hat gesagt…

Azt mondjak, hogy aki a viragot szereti, rossz ember nem lehet...kedvesseget es oszinteseget talaltam benned, amit nagyon ertekelek!!Ugyanezt talaltam Johiban (es hala az Urnak )meg sok lonaiban ,amikor odakarultem es a szeretetukkel atkaroltak.Legyetek aldottak!