Dienstag, 3. November 2009

Szeretet csomag:)


Ma ebben volt részem...egy kis csomag jött az én nevemre...még meg is kérdeztem a postást hogy kinek a nevére van cimezve:))...és...nagy meglepetés...nagyon,nagyon szépen köszönöm!!!!Mesziröl érkezett hozzám...lássam kitaláljátok kitöl kaptam?(Babi neked nem szabad játszanod mert te már tudod:))Köszönöm a szeretettet!!Az Eugeniát nagyon szerettem gyerekkoromban...most is izlik:))...a fiaimnak is...és a DVD t is nagyon szépen köszönöm,olyan jó volt ismerös arcokat újra látní.ÉS...a CD az teli találat...nagyon ügyesek ezek a fiuk!!!Köszönöm hogy rám gondoltál!:)Nagy örömöt szereztél nekem!

13 Kommentare:

Kriszta hat gesagt…

szerintem Hunyadról valaki...:)

Budai Evódia hat gesagt…

kolozsvári?:)

marika hat gesagt…

Evódia...te közel állsz a tippeddel:)))

Györgyi hat gesagt…

az a cd-é nagyon jó nekem is van:))de én nem tudok tippelni de nagyon jó,hogy kaptad:))

iri hat gesagt…

en nem tippelek de veled orvendek

rebeka hat gesagt…

Szerintem akitol kaptad,szeretetbol kaptad, mert tudja ,hogy szeretsz enekelni.Az UR mondta:ORULJETEK!Szep hetet az UR aldasaval es Christiannak gygyogyulast kivanunk.

marika hat gesagt…

:)))

Hilda hat gesagt…

Mi is kívánunk gyógyulást Christiánnak.
Melyik csomagolású Eugénia ízlett a legjobban?

marika hat gesagt…

:)))ha már igy kérded Hilda...a kék csomagolásu "cremito" meg a kék csikos "winny"...de mindegyik izlett:))de ezek a legjobban:)
Köszönjük a jókivánságokat!Christián már sokkal jobban van!

Anonym hat gesagt…

ha Kolozsvarhoz kozel, akkor biztos Lonai:) de onnan csak egy csaladot ismerek, ugyhogy semmi eselyem...

marika hat gesagt…

igen Kati,Lónai:))és Rebekának hivják:)))Mégegyszer köszönöm!!

Gyöngyi hat gesagt…

Én nem játszok, de gondolom hogy Anyukád küldte.

rebeka hat gesagt…

Ha sziv kuldi szivnek szivesen ,akkor a sziv a szivtol szivesen veszi.
LEGYETEK ALDOTTAK...