Dienstag, 10. November 2009

Helyzetjelentés

Tanulgatom mostanában a hósszútürelmet:), meg azt hogy mikor erötlen vagyok akkor vagyok erös...
Szombat éjjel Jonathán lett beteg,nagy láza volt,fájt a feje,hányással is járt az egész...vasárnap egésznap mellette kelett legyen(nagyon zsimbes beteg)...aztán az éjszakák...na...de most ez van...mandulagyuladása van,antibiotikumot kap...ma egy kicsit jobban volt...remélem az éjszaka kicsit többet fogok tudni aludni...aztán ma délután szülöértekezeten voltam(Christiánnak)...hát a tanitónéni megvan elégedve vele,azt mondja nagyon ügyes,kedves,csendes gyermek...itthon meg olyan eleven...na...de örvendek hogy tetszik neki az iskola és jól beilleszkedett.Igy vagyunk most!

7 Kommentare:

Gyöngyi hat gesagt…

Gyógyulást kívánok és sok erőt.

Betti hat gesagt…

Gyógyulást nektek!

Maresz hat gesagt…

Gyógyulást kivánok nektek én is.

Módi Noémi hat gesagt…

Gyógyulást kívánok!
Érdekes az én öcsém is az iskolában olyan csendes gyerek, de otthon...hiperaktív...:D
Sok erőt és türelmet!

Klári B. hat gesagt…

Gyogyulast es kitartast nektek.

marika hat gesagt…

köszönjük...már gyógyulunk:)

iri hat gesagt…

Hat akkor orvendek hogy a gyogyulas utjan vagytok!