Montag, 21. September 2009

20 év...


Szept.21 1989...egy fontos nap számomra...igent vagy nemet mondok annak aki azt mondja nekem hogy szeret és szeretné ha barátnöje lehetnék...de elmondta azt is hogy ha igennel is válaszolok akkor is várnom kell 4 vagy lehet 5 évet is arra hogy felesége lehessek...na,tessék!:)Ez azért mert családjával kitelepült Németországba,és még fiatalok voltunk,neki tanulnia kelett stb....És én IGEN nel válaszoltam de csak 2 hétre rá...hiszen az Úr akaratát (is) akartam e dologra nézve is.És...igen 4 és fél évet vártam...ezeket az igeverseket kaptam akkor válszként "Ne emlékezzetek a régiekröl,és az elöbbiekröl ne gondolkodjatok!Imé,újat cselekszem;most készül,avagy nem tudjátok még?Igen,a pusztában utat szerzek,és a kietlenben folyovizeket."ES 43,18-19

én erre támaszkodtam,és megáldotta az Ur a házasságunkat és ma is azt tapasztaljuk hogy igenis ö a pusztában is utat szerez!Hála neki!

(Ezt a képet Jonathán készitette)

18 Kommentare:

Maresz hat gesagt…

Gratulálok! Sok boldogságot kivánok nektek:)) (olvastad Jim Elliot életét? Ők 5 évet vártak egymásra).

Maresz hat gesagt…

Most már kijavithatod a profilodban a 15 évet:))). Ezek szerint már 5 éve blogozol? Nem semmi...igaz, én is irtam naplót, csak nem elektronikus formában.

Jade hat gesagt…

:)
Szepek vagytok!

kása andrea hat gesagt…

én is, gratulálok, jó olvasni téged!

Babi hat gesagt…

Az Úr áldjon meg titeket és vezessen továbbra is!Jó a fényképész mert szép képet készített rólatok:)) a húszat meghaladtátok...de nem is látszik...

marika hat gesagt…

15 éve vagyunk házasok,ez helyes Maresz:)))majdnem 5 évet vártam!:))És a könyvet már rég kiolvastam:))
Köszönöm !kedvesek vagytok!

marika hat gesagt…

te tesokám:)))

iri hat gesagt…

Az Ur aldjon meg tovabbra is!

Hajni hat gesagt…

hat akkor kivanok Nektek meg egy jopar huszast! :))

anyu hat gesagt…

Sok számos éveket együtt,Az Ur áldjon meg titeket.Emlékszel e hol olvastuk az elsö levelet?

Adona hat gesagt…

az Ur adjon meg titeket tovabbra is!

Hilda hat gesagt…

Még sok , boldog és áldásokban gazdag éveket kívánunk !

Johanna hat gesagt…

akkor husz eve?! csiszolodtok,
Hogy idaig jutottatok,
Hogy bar neha faj a kimondott szo,
Megis konnyes szemmel egymasra mosolyogtok.

Istenem! Ha kerhetunk,
Sok sok evet adj meg nekik,
Hogy mint sima gyongy kovek, sarok nelkuliek,
Ne faljanak a szavak s a tettek,
Boldogan eljenek egymas melett.
-----szeretettel Johanna

Maresz hat gesagt…

Most már megértettem, honnan számolod a 20 évet:)).

marika hat gesagt…

Nagyon szépen köszönjük!!!!
Johanna!!!drága vagy!Nagyon szépen köszönöm a kis verset!:)

marika hat gesagt…

és anyukám...már hogyne emlékezném?:)))

Nelly hat gesagt…

Isten áldja továbbra is közös utatokat!

rebeka hat gesagt…

Orulok hogy ilyen peldas es joszivu baratnokkel aldott meg Isten engem.
Kivanok hazassagotokra tovabbra is egyetertest, szeretetet es Isten aldasat.
ALDJON MEG TITEKET AZ UR.