Dienstag, 29. September 2009

Na végre...

elökerült amit kerestem:))A drága férjemnek a munkás nadrágját kerestem,jól eltettem!De ugyebár mire való a pince ?Oda szoktam vinni azt aminek nem feltétlenül a lakásban kell lenie.Na...csak nem hagyot cserben az agyam;)addig gondolkoztam(sok dolgokra vissza emlékszek...na,de most elég sok idöbe került),mog eszembe jutott,meg legalább 7szer lementem a pincébe...nem adtam fel!És ime...végre meglett!
Jól kezdödik ez a nap:)
Christian szereti az iskolát,nagy hüséggel irja a házikat!A focizást sem adta fel...minden kedden megyünk edzésre!Csodálom a kis fiamat,olyan kitartó tud lenni,ha valamit mond vagy akar azt véghez is viszi.
Na...igy vagyunk...Jó reggelt!

4 Kommentare:

sanyi hat gesagt…

Keressetek és találtok.Luk 11:9 Senki ne keresse a mi az övé,hanem kiki azt,ami a másé.1 Kor 1o:22. Agódásomnak vége.Arra gondoltam,hogy én tettem el.Űgyes vagy hogy megtaláltad.

marika hat gesagt…

:)))na köszönöm apukám!Jól megnevettetél!

Klári B. hat gesagt…

orulok, hogy tetszik Christiannak az iskola. :) A jo kezdet mindig jol jon.

Kriszta hat gesagt…

Halleluja!