Donnerstag, 1. Oktober 2009

10 parancsolat egy gyermektöl szülei részére


1.Kérlek tanitsatok meg idejében pontosságra,tisztaságra,rendre és szerénységre.Ezekre a drága erényekre szükségem lesz az életben.

2. Kérlek legyetek egyétermüek a gyereknevelési kérdésekben,hogy én is tudjam hogyan is kell viselkejem.

3. Tanitsatok meg osztani.Nem akarok egoista lenni,egy olyan személyé válni aki csak magára gondol.Aki élni akar az kell tudjon megosztani.

4. Kérlek ne engedjetek engem felügyelet nélkül tévéznem.Hiszen lehet hogy egy mély sérülést kapok a lelkemben vagy falcs irányitó mérceket veszek majd például az életemben.

5. Ne "burkoljatok" be engem.Nekem meg kell tanulnom az is hogy mit kell tennem ha konfliktuskba kerülök.Nekem meg kell ismernem ezt a világot amelyikben élnem kell.

6.Vegyétek komolyan félelmeimet,keresétek meg a gyökeret honnan indult ki.Nem akarom hogy a félelem egész életen át kisérjen engem.

7.Neveljetek engem igazságban ,ne hazudjatok nekem,tanitsátok meg nekem igazat beszélni.

8. Adjatok életemnek új reményt,amilyért érdemes élni.Mert ha én tudom hogy miert élek akkor a hogyan sokkal könyebben elviselhetö.

9. Ajándékozzatok nekem egy egészséges keresztény nevelést.Mutasátok meg nekem példaképpként hogy Isten engem szeret és nem kell töle félnem.Ismertessétek meg velem Jézus a legjobb gyermekbarátot és tanitsatok meg imádkozni.

10. Kérlek,ne tekintsetek rám mint tulajdonotokra.Én csak egy kölcsön adot ajándék vagyok számotokra.Egy napon önállóan akarok élni és szabadon dönteni .

(Ezt Christian hozta ma az iskolából!)tetszett,ezért veletek is megosztom!

Szép napot!

4 Kommentare:

Betti hat gesagt…

Köszönöm, nagyon jó.

Kriszta hat gesagt…

ez nagyon jó!

Tündi Daika hat gesagt…

Nagyon jo, tetszik... a 10es ponttal én is egyettértek.

Klári B. hat gesagt…

tetszik, jol fogalmaztak...