Dienstag, 13. Oktober 2009

Hideg szél,esö...


Hozzánk is elérkezett a "zord idö":) mint Timi irta.Az elmúlt héten 27 fok volt,most meg 7...brrrr...nem igazán szeretem az öszt,telet...de mindennek rendelt ideje van.Ezért nem akarok idöjárástól függeni(de sokszor a hangulatom olyan mint az idöjárás...ez van).DE olyan jó tudni azt hogy Isten soha meg nem változik,Ö ugyanaz a napsütésben is és a viharban is.

Vasárnap délelött arról hallottam hogy Isten nem ad fel egyikünket sem,még akkor is ha csödöt mondtunk abban amit tettünk,ö szól másodjára is hozzánk,még ad egy esélyt.Sok ismerös ember van aki elöször csödött mondot de aztán hires ember lett,vagy evangélista.A Bibliában is anyi példa van erre:Pál,Jónás...Megértettem az üzenetet.Aztán megtudtam hogy Lónán ifjusági konferencia van,megnéztem online,és ott is ugyanéröl beszélt Deák Zsolt...egy nap 2 szer is ugyanaz az üzenet...köszönöm Uram...köszönöm hogy Jézus által tekintesz rám...nem gyengeségeimet nézed hanem bátoritasz és új eröt adsz gyözedelmes lenni a harcban.

Zord idö...de Jézust hangja mégis hallható...

Most ezt énekelem :

E zord idöben felcsendül egy drága üzenet

Irgalomról szól,hü Megváltómról.

Már rég kivántál szabadulást a bün mélyéböl

Földünkre jött Jézus a drága megmentö.

Halld meg a jó hirt,Isten szeret

Ö megbocsájtja büneidet,

Kitárt karjával Ö haza vár,

Úgy szeret Jézus jöjj siess már.

Az Ö fényében nincs sötétség nem vagy egyedül

Add át szívedet,boldog igy lehetsz

Nem árthat nékünk bün s a világ velünk van az Ur

Boldog már a szívünk csak ö róla dalol.

Én is dalolok...és békességben fekszem le!Csendes éjt!

8 Kommentare:

Tündi Daika hat gesagt…

De furcsa... itt gyönyörű ősz van, süt a nap, fujj a szél igaz, de nagyon tetszik itt az ősz. Én sem szeretem az esőt, tényleg elveszi az ember kedvét. De azért fel a fejjel, a felhok folott mindig sut a nap. :)

Módi Noémi hat gesagt…

Jó éjszakát!

Anonym hat gesagt…

jajj de szep ez az enek, koszonom,hogy leirtad, gyerekkorom ota nem hallottam enekelni...vajon nem lettek atirva cd-re is? itt is zord az ido:(

Babi hat gesagt…

...érdekes hogy tegnap délelőtt ,mikor nem volt nálunk áram az időjárás miatt, én is ezt az éneket énekelgettem...

Budai Evódia hat gesagt…

ez az ének itt is egy örök kedvenc

Kriszta hat gesagt…

én nem ismerem ezt az éneket...

Sanyi hat gesagt…

A béke és nyugalom virágai,bár a földön bimbóznak,csak a menyben nyilnak ki egészen,.Én azt az éneket dudolom, Csend van bennem és emlékezem...

rebeka hat gesagt…

Kosz az eneket,szuksegem volt valami ujra.Kepeket lathattok az www.emabisz.com-on.Szep hetet az URRAL.