Samstag, 3. Oktober 2009

35 év...


milyen gyorsan repülnek éveink...

1974 oktober,egy 3 és fél éves barna kislány nagy szemekkel,kiváncsian ál egy "blok" 3 ik emeletén a balkonon nagymamájával és lesi hogy mikor ál meg a föuton egy taxi...hiszen azt mondták neki hogy kishugicája születet... és apuka mindjárt jön haza vele...nem tudta elképzelni hogy az milyen is lehet ha van még valaki a családban...de mikor a kis aranyos csendes bébit megtekintette már akkor szivében zárta...az évek teltek ,szüleik általában a két kislányt egyformában öltöztették,ez nem mindig tetszett nekiek...de a két lány jól eljátszott együtt,a babáknak ruhát vartak,kötögetek együtt...aztán eljött a serdülökor,...az idössebik lány nem igazán élvezte mikor hugicája is vele akart menni valahova,inkább a barátnökkel idözött(ezt ma öszintén bánja!)...de ez volt...késöbb jó barátnök lettek a két lány ,együtt beszéltek meg dolgokat,együtt imádkoztak égyütt nevettek és sirtak...de ekkor már nemsokára kirepült az egyik az otthoni fészekböl...de ma is mint már édesanyák megbeszélnek együtt dolgokat,együtt hordozzák egymást imáikban és szeretik egymást!Olykor ugy szeretnék ha a km böl csak méterek lennének...hiszen ma kb.1000 km laknak egymástól...de azért ma is az idösebbik kiváncsisággal és nagy érdeklödéssel várja mikor jelenik meg a kis hugica már nem a ház elött hanem az interneten:)hogy elbeszélgessenek ...

Az én drága tesokám felnött,szeretö anyuka,nagyon ügyes háziaszony(sokkal ügyesebb mint én!...)...,olyan gyönyörü kertje van hogy csak na...csodálom nyugalmát,olyan jó tudni hogy van ö nekem!Szeretlek tesokám!

BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!!

U.J.

Ez a kép májusban készült,mikor utóljára találkoztunk!Szép ünneplést neked holnapra!Puszilunk,ölelünk és szeretünk!

7 Kommentare:

Babi hat gesagt…

Köszi szépen tesókám!Könnyeket csaltál szemeimben....én is örülök hogy egy ilyen nővérem van mint te!Én is nagyon szeretlek! Várom midig jelentkezésed,akár a ház előtt is...de ha itt nem az interneten...:))

Kriszta hat gesagt…

ebbe most nagyon bele tudtam élni magam...

Kriszta hat gesagt…

csak nálunk én vagyok a kisebbik:)

Sanyi hat gesagt…

Hát igen igy igaz.Nekem ti Isten áldásai vagytok.Emlékezem,a váróteremben,Marika a nagy siró szájával jelezte jövök.Babira a váróteremben vártam és Ö én reám várt az asztalon.Kicsi idő után rá kérdezett az Aszisztensnö,maga miért jött?Hááá..a Gyerekért. az itt van.aztán ölbe vettem,majd vállamra,most a szivemben.BODOG SZŰLINAPOT kivánok.Apu

Babi hat gesagt…

Köszi szépen kedves Apukám!

Jade hat gesagt…

Boldog szulinapot Babi, Isten eltessen!

Magdi hat gesagt…

Én is szeretettel köszöntöm itt is, az én egyetlen sógornőmet:)))