Sonntag, 18. Oktober 2009

Szeretem a régi énekeket

például ezt is:
Bágyadt,fáradt az öszi napsugár,
Hervadt sárgul az egykor zöld határ,
Öszi szellö hidegen lengedez
A völgyben csobogo csermely
búcsudalt csörgedez.
KAR:Ami csak van e világon;
Minden csak mullandó álom,
De hogyha Jézusban élünk,
Van örök életünk.
----
Messze,messze,a csillag tengeren,
Ott hol bánat fájdalom nem terem,
Van egy kedves gyönyörü égi hon,
A szivem csak oda vágyik
Ott van az én hazám.
-----
Itt csak vándor,zarándok éltem,
Sorsom munka,fáradság,küzdelem,
De ha Jézus bírja a lelkemet,
Tudom hogy megadja nékem
Legjobbik részemet.
Áldott hetet!!

10 Kommentare:

Györgyi hat gesagt…

Áldott hetet neked is!

Módi Noémi hat gesagt…

EZ nagyon tetszik! Főleg az utolsó szakasz:)...Áldott hetet Neked is!

Módi Noémi hat gesagt…

EZ nagyon tetszik! Főleg az utolsó szakasz:)...Áldott hetet Neked is!

Anonym hat gesagt…

nahat, ezek az "irott enekek"!(nalunk a gyulibe igy mondtak, mert nem voltak meg nyomtatasban, es mivel meg kivetito se volt akkoriban, "diktaltak":) en is nagyon szeretem oket, ennek a dallamara mar nem emlekszem pontosan, de most hogy megvan a teljes szovege lehet megtanuljuk verskent a gyerekekkel. koszi szepen

Király Mária hat gesagt…

Én is nagyon szeretem a szép régi énekeket,ez is az egyik kedvencem

Gyöngyi hat gesagt…

Nekem is sokszor eszembe jut ez az ének, leginkább a J. Lajos előadásában :) Nekem nem könnyű a munkahelyen mert elég terelt szellemileg, érezni a levegőben a gonosz jelenlétét. Ilyenkor énekelek, imádkozok és az Úr feltölt új erővel. Ezen az őszön sokszor eszembe jutott ez az ének...

Gyöngyi hat gesagt…

...na persze meg Mariska néni is :))

Johanna hat gesagt…

En is szeretem a regi szep enekeket. Azt gondoltam, hogy csak en vagyok amolyan (konzervativ :), de latom ti is, a J Lajos (Lonarol) lenne mert mi is emlegetjuk ferjemmel, ezeket az evszakokhoz fuzodo enekeket sokszor hallottuk tole. Mikor foltettem az oszi kep sort a blogomra a felirat a ferjemnek jutott eszebe en elobb azt az idezetet tettem egy versbol, hogy "itt van az osz itt van ujra" aztan kedveert ki csereltem mert nekem is nagyon tetszik. Orvendek nektek es veletek. Aldjon az Ur.

Johanna hat gesagt…

Meg annyit tetszett a Vieaime kommentje en is nosztalgiaztam egy kicsit, eszembe jutott egy testver (lonai volt) mar az Urnal van, szerette diktalni az enekeket egy alkalommal egy eneket diktalt es el volt szakadva a lap azt mondta "nincs tobb szo elszakadt a lap" meg most is sokszor derulok rajta.Lehet nektek is volt ilyen vidam elmenyetek:)

marika hat gesagt…

:))ezen jót derültem!
Igy van Gyöngyi nekem is ök jutnak eszembe :))
Johanna igen J.Lajosról ,Lónáról van szó:))
És "nincs több szó elszakadt a lap"...ez nagyon jó:)))
Én féltve örzöm a kis énekes füzetemet ,ezek az énekek drága kincsek nekem!
Örülök hogy vagyunk egy páran akik szeretik:)