Freitag, 2. Oktober 2009

Öszi gondolatok...

Ma olyan öszi idö van,hullnak a falevelek,esö szimatol...szép az ösz...olyan gyönyörü színben öltözik ilyenkor a természet...gondolkozok...mi is az élet?...mi értelme van?...és az hogy élek nem az én érdemem...kegyelem...ma Ernöre gondolok...ma születésnapja van...vagy lenne...az én unokatesóm aki eltünt,nem tudjuk mi van vele,....fáj az emlék...de valamikor talán választ kapunk kérdéseinkre...ma 39 évvel ezelött sirt fel elöször...és örültek neki hiszen ö volt az elsö unoka a Katona nagy családban...mi a többi unokák itt vagyunk...élünk...ö nincs köztünk...ma különösen rá gondolok...a szép gyerekkorra...ma ujra érzem azt hogy kegyelem hogy vagyok...élek...

7 Kommentare:

iri hat gesagt…

Igen igy van.Latom naad is rendszeres olvaso Lilia,tudod -e kicsoda?

Kriszta hat gesagt…

Valóban így van.
Erről az Ernő unokatestvéredről még nem is tudtam...

marika hat gesagt…

Epilepsziában szenvedett és egy nap eltünt otthonról és azóta sajnos nem tudunk semmit róla...

marika hat gesagt…

Iri én sem tudom ki a Lilia!

zsazsa hat gesagt…

Hát ez sem könnyű helyzet..

Babi hat gesagt…

Valóban kegyelem az életünk, nekem is szembe jutott ma reggel Ernő...De most már van a családba más is aki ma ünnepli szülinapját,a kedves Annamari!

marika hat gesagt…

köszi hogy eszembe juttatad!:)