Samstag, 24. Oktober 2009

Napjaink...

Alig vártam már a pénteket...hogy újra itthon legyünk mind a 4en:)Anyira hiányzott a sok kérdés,a sok magyarázkodás;).Szerdán elutazott Jonathán,izgultam hogy milyen is lesz...de mikor pénteken megérkezett,akkor nagyon boldog volt,nemcsak azért mert újra itthon van hanem azért is mert nagyon jól telt nekie.Egy mondatban igy fogalmazta meg:"Hiányoztatok,de azért én azt hiszem nekem szükségem volt nekem egy kicsit távol lenni a családtól".Na tessék...lassan,de biztosan az én kisfiaimból,nagy lesz.Na és ma kezembe került az ö kis jeygzö füzete,ahova a programjait irja be,és a jegyzetetknél,csütürtökön ezt irta be:"Nagyon jól itt lenni,kiscsit honvágyam van,de még hosszabb idöt is kibirják itt."(hát,ezek a sorokat nem igazán lett volna szabad elolvasnom,de na....)szóval igy...de én igazán örülök annak hogy boldogan jött haza,az ennivaló is jó volt...és mint osztály ez volt az elsö alkalom hogy együtt tanulmányozták a Bibliát.Minden gyerek kapott emlékbe egy saját Bibliát,persze mindegyiknek külön dedikálva,egy igeverssel.Mivel Jonathán egy nagyon érzékeny gyerek szerintem nem is választhattak nekie jobb igeverset amivel bátoritsák:"Avagy nem parancsoltam-é meg néked:légy bátor és erös?Ne félj,és ne rettegj,mert veled lesz az Úr ,a te Istened mindenben, a miben jársz."Józsue 1:9.Tehát jó élmény volt...
Christánnak nem volt könnyü...csütörtökön egy osztálytársát hivta meg hozzánk játszani,az örömmel fogadta a meghivást,nagyon jól elvoltak ketten,örülök annak hogy kezd barátkozni,és szereti az iskolát.Hála érte!
Újra megtapasztalhattuk Isten kegyelmét,féltö szeretetét felénk,mindenben!
Olyan jó volt ma este miután haza jöttem a munkából a RÁ-hangolva" konzertet meghalgatni és látni:)...szép és felüditö volt számomra!Köszönöm!
És olyan jó tapasztalni azt hogy szereve vagyok,köszönök minden emailt szeretteimtöl,anyira szeretm mikor szüleim virtuális képeslapokat küldenek nekem:)Köszönöm mindegyiket!
Szóval igy telnek napjaink...most megyek lefeküdni...jaj ne felejtsem el az órát hátra vinni...na,de az se lenne nagy baj...jó éjt!

4 Kommentare:

Kriszta hat gesagt…

Nálunk ma hálaadó nap van, és olyan jó volt most ezt így elolvasni:) Köszi.

iri hat gesagt…

Bizony lassan ,lassan kirepulnek a feszekbol.Eloszor csak keves idore utana mint tobbet s vegul......

piroska hat gesagt…

Örülök annak ,hogy mindig telitalálatot kapnak a képeslapjaim,amit nagy szeretettel küldök

Lea Mónika hat gesagt…

hát....olyan hihetetlennek tűnik számomra, de azért mégis örülök, h neked is jól esett hallgatni és nézni a koncertet!
nekünk is bátorítás...:)
Ja, és mi az órát elfelejtettük hátra vinni, és megfosztottam magam egy óra alvástól...:))