Donnerstag, 29. Oktober 2009

60 év....


BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!!Drága ANYUKÁM!!!!!
Most madár szeretnék lenni,elrepülni több 100kmre,csak ugy...megse álnák Vajdahunyadig,hiszen ott él az én drága anyukám,aki ilyen szép kerek számu szülinapját ünnepeli!(de ugye milyen fiatal?:)Olyan jó lenne most öt átölelni és mindent megköszönni...
"Istenem köszönöm neked Édesanyámat,
Köszönöm küszködését,fáradságát,harcát értem.
Te áld meg és jutalmazd meg öt gazdagon,kérlek!
Istenem,szívem tele van hálával
És dicsér lelkem minden jóságodért,
Hálaadással emelem fel kérésem
-fogadd kedvesen köszönetem,imádságom
édesanyámért Istenem!"
Igen,hálás vagyok Istennek azért mert gondját viseli,vigyázz rá,védi,formálja és szereti az én anyukámnak!
Köszönöm hogy tölled is örökölhettem több tulajdonságot.Agyorsaságot amivel egyes dolgokat hamar intézni tudunk,mi hamar fellobanunk,de hamar le is csilapodunk:)Én anyukámmal egy húron pendülünk:)).Fiatal koromban is elég jól kijöttünk,de méginkább akkor kerültünk közelebb egymáshoz és barátokká,mióta én elkerültem otthonról.Most én is anya lévén sokkal jobban megértem .Anyukám egy kitünö szakácsnö és háziaszony!!!(na ,szeretnék én is olyan finoman fözni mint ö...de ezt nem örököltem tölle,ez a hugomnak jutott jutalmul;)
Kivánom légy áldott anyukám!Köszönöm mindazt amit értem(ünk) tettélSzeretünk téged!
Szép ünneplést a többi szeretteink körében!

4 Kommentare:

Anna Isten oltalmában hat gesagt…

Kedves Piroska !
Mint hajdani barátnőd Lupényból,most már a Hargitáról hadd köszöntselek én is születésnapod alkalmából,az Úr áldását kivánva életedre,egész családodra./90 Zsoltár
Sok szeretettel: Annuska

Nelly hat gesagt…

Isten éltesse az anyukádat sokáig, tartsa meg ilyen fiatalosnak! :)

Magdi hat gesagt…

szeretettel köszöntöm én is anyukádat;áldott ünneplést a hétvégén szeretteivel:))))

rebeka hat gesagt…

Isten eltesse anyukadat sokaig!