Freitag, 9. Oktober 2009

Mitöl lesz szép a nap?

- ha Isten újra azt mondja nekem hogy nálla minden lehetséges
"Az embereknél lehetetlen,de nem az Istennél ;mert az Istennél minden lehetséges."Márk 10,27 ezt olvastam ma reggel...ujra uj üzenet,pedig ez az igevers egy levonós formájában a pénztárcámra ragasztottam.De most ez ujra megujult bennem,hiszen ezt tapasztalom naponta.Már feladtam az aggódalmaskodást hiszen Atyám jobban tudja mire van szükségem
-ha egy kedves barátnöm "csak ugy" sütö tököt hoz nekem(anyira szeretem) meg több fajta exotikus gyümölcsöt...mit mondjak Istennek vannak ma is hollói
-és ha esik is az esö ,hiszen ösz van,nincs rosz kedvem
-ha tesokámmal elbeszélhetek
-ha a gyerekek jókedvel jönnek haza az iskolából
-ha csorog is az orrom,nem vagyok lázas,nem köhögök
-ha dolgoznom is kell,hála hogy van munkahelyem
Tehát ettöl szép ez a mai nap...

3 Kommentare:

Gyöngyi hat gesagt…

Nagyon szép és igaz gondolatok.

Sanyi hat gesagt…

Isten áldja meg az ö holló szolgáit.(Lukács12:24.)Ti (sokkal)...Nagyon drágák vagytok.Apu

Kriszta hat gesagt…

Engem is hálára indít ez a bejegyzés...