Samstag, 17. Oktober 2009

Hétvége


Ez a hétvége nem a kedvenceim közzé tartozik...de ez van...tanulok hálat adni azért ami van.Ma is dolgoztam,holnap is dolgoznom kell:(...fáradt vagyok...pihenni szeretnék...de nem adom fel a reményt hogy lesz másképp is...fáradtan ,könnyes szemmel énekelem:
Hála az esti órán néked,
hála a búcsuzó napért,
Hála hogy most egy áldó ének felszálhat feléd.
Hála hogy mindent jól igazgatsz
Utat,virágot,csillagot,
Hála hogy érzem számon tartasz
és hordoz karod.
Hála,mindenkor,mindenért!
Hála hogy volt e napban öröm,
Hála mert újra eröt ád,
Hála a bajt is megköszönöm mert javamra vált.
Hála hogy mint a kenyér éltet
Hála hogy igéd hallhatom,
Hála hogy mindig megsegitesz csodálatosan.
Hála,mindenkor,mindenért!
Hála hogy adtál eröt nékem,
Birni a munkát,terheket,
Hála hogy bármi jót tehettem
s most szivem repes.
Hála hogy bünöm megbocsájtod,
hála hogy vár a kegyelem,
Hála hogy benned rejtve járok,
és fogod kezem.
Hála,mindenkor,mindenért!
Lepihenek csendesen...angyal szeme vigyáz rám Uram...eltölt teljes nyugalom...angyal szeme vigyáz rám...éjjel ,nappal...angyal szeme vigyáz rám!
Mindenkinek jó éjszakát és egy áldott vasárnapot!

7 Kommentare:

Johanna hat gesagt…

Koszonom ezt a verset Marika, nektek is kellemes vasarnapot Isten aldasaval.

Hajni hat gesagt…

Aldott vasarnapot!

Király Mária hat gesagt…

Van az ugy hogy nagyon fáradtak vagyunk,de ha elfáradunk is Isten tud adni új erőt,neked is áldott vasárnapot.

Kriszta hat gesagt…

Sok erőt.
Szeretlek!

Gyöngyi hat gesagt…

Nagyon örülök amikor még a hajdani évekből idézel énekeket...mindegyikhez fűződik valami :) Hogy elrepültek az évek...de a legjobb az hogy az ilyen fáradt helyzetekben van amiben kapaszkodjunk. Nagyon sokáig, nem tudtam kezelni dolgokat és ezek negatívan hatottak életemre, de úgy is volt amikor hagytam hogy a körülmények vagy mások hassanak. Ez nem azt jelenti hogy nálad is így van, csupán magamról írtam. Kívánom hogy Mennyei Atyánk adja meg mindennap azt az erőt és azt a táplálékot (igét) amely alkalmas a te helyzetedben. Mindig örülök ha rólatok olvashatok :) Legyetek áldottak !

marika hat gesagt…

Nagyon szépen köszönöm nektek!Aranyosak vagytok!
Johanna,ez egy nagyon szép dallamu ének:) általában hálaadó ünnepélyen énekeltük a fiatalok még hajdanán Vajdahunyadon!Kedvelt ének volt...
Hajni köszönöm hogy olvasol:)
Marika köszönöm a bátoritást!
Kriszta én is szeretlek,köszönöm hogy gondolsz rám!
Gyöngyi neked különösen örülök mikor irsz!Anyi szép emlék köt öbennünket össze!Valójában olyan jó tudni azt hogy van mire(kire)támaszkodni minden idöben!
Legyetek mind áldottak!

Johanna hat gesagt…

Mire mar megirtam a kommentet be is jott az enek dallama, elolvastam enekelgettem tobbszor is. Koszonom. Nektek is jo hetet Isten aldasaval.