Donnerstag, 24. September 2009

Ez a 100 ik bejegyzésem:)


hmm...már itt is sokat irtam,sokmindenröl...ez a bejegyzés valamilyen más kellene legyen...de marad a "régi":)Egy verset irok ,hiszen már megszoktátok hogy verseket másolok ide azokból amiket szeretek.Olyan ez mint egy imádság:

KICSI HAJÓBAN

Petrócz Lászlóné verse

Uram,az én hajóm olyan kicsi

és a tenger olyan végtelen

Ha nem látlak a szüekeségben

Engem is gyötör sok-sok félelem.

Uram,az én hajom olyan kicsi

De hiába lenne szebb és nagyobb

Tudom:nyugalmat nem adhat más

Csak a Te örzö,védö karod.

Igy átkelhetek a tengeren.Lehet sötét.

Hajómon hullámok csaphatnak át

De ha Te szólsz,szelidül a tenger

Hangod megvilágositja az éjszakát.

Köszönöm ezt a hitet Uram,

Köszönöm hogy én is szólhatok Neked

Köszönöm hogy minden félelmemben

Nyugtatott,segitett kezed.

Legyen egy szép napod neked aki olvasol!

5 Kommentare:

Hilda hat gesagt…

Köszi :) Én is kívánok neked szép és áldott napot !

Mike Adina hat gesagt…

Legyen még szép ünnepelnivalód!

Gyöngyi hat gesagt…

Nekem is tetszik ez a vers :))

Kónyairénke hat gesagt…

Köszönöm a szép költeményt,sokat üzent nekem.Az Úr áldjon érte és várom a következőt!

Magdi hat gesagt…

hm,ezt én szavalgattam:) vagy te is?!