Samstag, 5. September 2009

A mai napról...




Hmm...nyami!!!! ma "otthonról" kis csomag érkezett hozzánk.Szüleimtöl!!Zakuszkát is küldtek,oooooooolyan finom!!:)A fiaimnak is nagyon izlik.Christián azt mondta ez olyan finom hogy leginkább nem enne belölle olyan sokat,hogy még maradjon máskorra is:)))


Aztán meg ezt(lásd a képet) a kis dobozkát is kaptam,hát nem gyönyörü?(ügyes vagy Mirjám!!:) Fiatal kislányok készitették és igeversek vannak benne.Nem tudtam megállni hogy ne vegyek ki egyet és, ezt ált rajta:1 Móz 19:19-21


"Imé a te szolgád kegyelmet talált te elötted,és nagy a te irgalmasságod,melyet muutattál irántam,hogy életemet megtartotta:de én nem menekülhetek a hegyre,nehogy utólérjen a veszedelem ,és meghaljak.Imhol az a város közel van,hogy oda fussak ,kicsiny is,hadd meneküljek kérlek oda,lám kicsiny az;és én életben maradok.Monda azért neki:Ime tekintek rád e dologban is ,és nem pusztitom el a várost,a melyröl szóltál."


Igen én is kegyelmet találtam ebben a kis városban ahol élünk!Köszönöm Uram!
És...anyósomtól meg "mici" húst kaptunk,épp a grillen van:))(na jó,nincs meleg,söt hüvös van,de mire jó az elektromosgril??nemde?)Finom lesz.A fiuk pedig makaróni salátát kivántak mellé.Könnyü elkésziteni és finom!
Hozzávalók:4 személy részére
250 g makaróni,só
4 paradicsom
majonéz kb.4 EK
1/2 EK citromlé
100 g tejföl
bazsalika
bors
A makarónit megfözni,hideg vizzel leöbliteni,kihülni hagyni.A paradicsomot apróra vágni,a makarónival össze keverni,sózni borsozni,bazsalikával is öszekeverni.A majonézhez hozzá adjuk a citrom levet meg a tejföl,sózuk,borsozuk ,a makarónival össze keverjük.Ennyi!Elöételnek is lehet használni!
Hazai ízek,hazai illatok....itthon!Szép az élet!:))
Áldott vasárnapot!!

1 Kommentar:

Gyöngyi hat gesagt…

Mindig jól jön valami kivált otthonról..
A kaja jól néz ki, ki fogom próbálni.