Samstag, 19. September 2009

CHRISTIAN iskolás!!!














































A "kis" fiunk is iskolás.Ma volt az ünnepély,az elsösöket ünnepélyesen fogadták.A másodikosok szép kis programot alkottak a tanitónénikkel együtt.Ami a hátérbe látszik azt a szülök barkácsolták.Szépen énekeltek,a tanitónénik az a történetet adták elö mikor Jézus lecsendesiti a tengert.A gyerekek egy kacsáról(Eddi) is egy musicalt adtak elö,az Eddi kacsával nem akart senki se játszani,de az anyukája szárnya alatt mindig oltalmat talált,aztán meg barátokra talált akik szivesen átszodtak vele és azt mondták neki hogy nem kell szomoru legyen mert Jézus mindig vele van.Szóval....nagyon jó volt.Aztán imádkoztunk gyerekeinkért és egy fél órát elvonultak az osztályokban aztán meg képeket készitettünk.Utánna nekem sajnos munkába kelett mennem,de az apukájokkal haza érve kibontotta a "Schultütét",nagy élvezettel:)A karóra volt persze a legnagyobb meglepetés!
De beszéljenek a képek!

"Én több vagyok én több vagyok,én drágább kincs vagyok,mint kismadár vagy liliom én drágább kincs vagyok."Ez volt a mai napnak a himnusza!

6 Kommentare:

kása andrea hat gesagt…

ez egy keresztény iskola? Mert az nagyon jó, hogy ilyen iskolába fog járni, megnyugtató a szülőnek is!Hát sok sikert a tanulásban a kis iskolásaidnak!!!

Gyöngyi hat gesagt…

Jó tanulást kívánunk a fiúnak ! Az éneket jó volt hallani :))

Módi Noémi hat gesagt…

De jó:)! Szép ez az ének:)

Timi hat gesagt…

Gratulálok én is:)Nagy izgalom ez a szülőnek:)Isten áldását kívánom:)

Maresz hat gesagt…

Nagy esemény ez és izgalmas kezdet, akárcsak nekünk. Jó tanulást kivánok nektek:)).

marika hat gesagt…

igen Andrea ez egy keresztény iskola,ide jár a nagy fiaim is.
Köszönöm nektek a kivánságokat!