Freitag, 11. September 2009

Hol van az a nyár???


Nyarak...már egy jó pár elhaladt fölöttem.

Hol van az a nyár?

-mikor Székelyföldön szénát gyüjtöttem,boglyát csináltam(legalábbis megpróbáltam)...ma meg szénanáthával küzködök

-mikor lóháton ültem,Laci volt a neve a lónak,Gedö tata lovagolt velem(nekem is szabad volt öt igy nevezni)...azóta sem lovagoltam többet

-mikor áfogyát,málnát szedtünk...hü,de rég nem ettem már áfogyát

-mikor kerékpározni tanultam(Árpi és Mária kerékpárjokkal elég sokszor nekimentem a kapunak)...már van egy pár éve hogy nem kerékpároztam

-mikor elsö mákkoslaskámat föztem be(nem igazán lehetett enni,anyira elföztem...de azért mindenki evett belölle)

-mikor unokatesoimra ügyeltem...ma már mind felnöttek,egyesek már szülök is

.mikor "csak ugy" kirándulni mentünk,vonatoztunk...ma már majdnem csak autóval közlekedünk

-mikor Szilágyságban fára mászni tanultam,fölmászni fölmásztam,leszálni volt nehezebb...

Igen...szépek voltak azok a nyarak,mélyen szivembe véstem öket,az emlékeket!Szép gyermekkor!!

Ma gyerekeimnek próbálom szebbé tenni az életüket!Legyenek emlékeik,szépek!Ha másak is mint amilyen az enyémek voltak...ha zsiroskenyér helyett ök pizzát kérnek:)

Megyek is a lerbe tenni a pizzát...csak addig mig kel a tészta itt nosztálgiázom...ugy eszembe jutottak az én vakácioim,hihetetlen hogy telik az idö,na,de azért jól esett mikor a tegnap valaki 28 évesnek saccolt:))

Lehült az idö...eltelt a szabadság,lejárt a vakácio...hétfötöl kezdödnek a megszokott hétköznapjaink!

Eltelt a nyár...jöhet az ösz!;)

A képen hugommal vagyok a szép Hargitán!!(hogy miért is gondolok most oda?Mert szüleim most ott vannak ,talákoznak sok ismerössel,testvérrel...)

Na,csak gondolataimat irtam le...

4 Kommentare:

Johanna hat gesagt…

Orvendek, hogy le irtad ezeket a szep emlekeket, bennem is fol elevenedtek hasonlo gyermekkori kepek. Jo hetveget Isten aldasaval, es Isten gondviseleset az egesz iskola ido alatt a gyerekekre.

Gyöngyi hat gesagt…

Nagyon jó visszagondolni gyermekkorunk emlékeire :))
Valahogy nekünk más volt minden és a fiaink is szeretik hallgatni...Ahogy olvastam soraidat, nekem is eszembe jutott sok minden... Legyetek áldottak !

Módi Noémi hat gesagt…

Képzeld még takarni én is voltam:)nagyszüleimmel meg forgatni meg ilyesmi, nagyon élveztem...aztán a Hargitán ettem először és egyenlőre még utoljára áfonyát...:( és még mindig nagyon szeretem a zsíros kenyeret:) de a pizzat is...:D Ja, és azt hiszem Tatáméknak is volt egy Laci lovuk, bár én Rigót és még egy másikat szerettem, csak nem jut eszembe a neve...:)
Kívánok szép napot!

Módi Noémi hat gesagt…

...és köszönöm a bátorítást:)!