Mittwoch, 23. September 2009

A tegnap este

szülöértekezleten voltam,Jonathánnak.Ö most kezdte 4 osztályt,ez egy fontos év ...milyen most döl el hogy milyen iskolába is megy tovább.Itt N. oban 5 osztálytól kezdödik a gimi ,mit mondjak,nem könnyü döntés.De hálás vagyok hogy az iskola segit ebben a választásban is.Az igazgatóúr ,aval kezdte a beszédét hogy minegy hogy milyenek gyerekeink,ha néha nem könnyü velök,mégis ök Isten drága ajándékaik számunkra.Az iskola választásra ugy gondolkozzunk ami a gyerekünknek jó és nem ami a mi elvárásainkat ,álmainkat jelképezi.Tetszett nagyon amit mondott.Aztán az osztályban a tanitó néni ö is mondta hogy ez az év másabb a többinél.A gyerekeket fölkészitik arra hogy tanuljanak egyedül tanulni,felelösök lenni azért amit tesznek.És persze széppé akarják tenni ezt az évet,hogy mindig öeömmel emlékezzenek majd vissza.Ezért oktoberben "Freizeit"ba mennek.Tehát táborozni,3 napra,jó pár órát utaznak odáig egy Miszioközpntban,ahol van üdülöheylség a Fekete Erdöben van.Nagyon szép hely.Ott majd a Bibliat fogják tanulmányozni,és ünnepélyi keretben minden gyerek emlékbe egy saját Bibliát kap majd ajándékban.Na ...mit mondjak elfogódtam...hála hogy van ilyen iskola...biztos jó lesz...még akkor is ha majd egyedül kell az ágynemüt fölhuzniok...tehát kiadta hogy gyakorolják már itthon:)Egy bibliai muzeumot is megfognak látogatni...Szóval igy...az évek telnek....a gyerekek nönek...mi öregszünk;)
A szülöértekezlet végén ezt http://www.youtube.com/watch?v=PdSM6IOSK2o az éneket halgattuk meg végezetül.A szerzö ezt az éneket szülei emlékére irta.Egy nekem kedves ének,azért is mert Dáni még ezelött 19 éve mikor látogatóba jött hozott egy kazettát amelyiken ez az ének is rajta volt...tehát egy kicsit vissza idéztem a múltat:)
A szöveget leforditom:
"E hosszú nap végén leteszek most minden könyvet,leveleket,aktákat,kulcsot a cipöm,ruháim és a karórám.
E hosszú nap végén titeket is leteszlek félelemek,gondok,kivánságok ,gyász,vágyak,fáradság és tartozások.
E hosszú nap végén, én Istenem békében és oltalmadban fekszem le."
Jó éjt!!

1 Kommentar:

Király Mária hat gesagt…

Örömmel olvastam soraid,milyen hó hogy van ilyen suli is,sok sikert továbbra is.