Dienstag, 1. September 2009

Kegyelem...itt az ösz


Vége a nyárnak...olyan gyorsan telnek a napok...nemsokára karácsony:))

A hírekbe egyre mondták hogy ez egy nehéz év lesz...és már 8 hónap eltelt belölle...és mi?...mi kegyelemböl élünk,dolgozunk és vagyunk.Ma újra hálás vagyok ezért a kegyelemért.

"És az ö teljességéböl vettünk mindnyájan kegyelmet is kegyelemért."Ján 1,16

"Mert kegyelemböl tartattatok meg,hit által;és ez nem töletek van:Isten ajándéka ez;Nem cselekedetekböl,hogy senki ne kérkedjen."Eféz 2:8,9

Ezt mindig szemem elött akarom tartani,soha el nem felejteni !!

A nyár elmult...

VÁDOL A SZIVEM

Alkonyodik...az ablaknál állok,várok

de csak aláhulló falevelet látok.

Bizegésükön kivül a némaságban

egyedül a lázongó szívem beszél...

hangosabban mint a lehulló levél.

Szeretném...megpróbálom elcsititani

nehézségeimet bebizonyitani...

de érzem,sokkal többet érne ha volna,

ami egycsapásra mindent megcáfolna,

hogy ne a hangnak legyen igaza-

De igaza van...vádol és bizonyit.

A parazsát nem látom,mégis éget

és összezsugorodik minden érv

amivel oltani akarom ami védhet.

S ahogy a falevelek tovább hullanak

újra hallom vádlón a hangokat...itt az ösz

s te nem tudsz felmutatni semmi jót

sem szépet,ami oltárodon éghet.

Itt az ösz...valaki kopog...

Te is érzed?Most a nyár után...

számodást kérhet.

7 Kommentare:

Zsazsa hat gesagt…

te egyre csak fiatalodsz...:)

Gyöngyi hat gesagt…

Nagyon aranyosak vagytok :))
Ami az őszt illeti, hát itt van a nyakunkon :)

Gyöngyi hat gesagt…

Amúgy minden KEGYELEM !!!!!!!!!!!!

marika hat gesagt…

jaj,köszi Zsazsa!:))A látszat csal;)
Köszi Gyöngyi!Igen,minden kegyelem!!!

Kriszta hat gesagt…

Marika, én írtam azt az első kommentet a Zsazsa kontjáról, mert segítettem neki itt valamiben, a blogjával kapcsolatban, és nem figyeltem eléggé arra, hogy hol is vagyok:))
de attól még ugyanazt gondolja ő is, amit én:D:P

marika hat gesagt…

:)))

Anonym hat gesagt…

a piros szin jol all a parodnak ,amugy neked is .